Monday, September 05, 2005

malay

~Andrew~
skarang gua nak taip dalam bm skejap kerana ujian bm dah nak datang,so gua kena latih sikit.. kat tuiton pun gua tak buat kerja Mr.Er... mati la kali ini..
skolah skarang bosan gila babi, banyak cikgu tak masuk. Pegi pun buang masa,takleh belajar. Kawan-kawan semua buat bising,main telefon, cakap pasal pompuan dan amoi, dan ada yang jalan keluar masuk, mungkin kerana buntut tak suka kena sandwich dengan kerusi.. kkk (ketawa keluar kuat = laugh out loud),bukan ku klux klan ar..
aihz.. gua study pun susah,ilmu tu macam sperma..otak gua macam ovum.. banyak gila babi ilmu nak masuk dalam otak,tapi tiap tiap kali,hanya 1 boleh masuk.. ilmu lain semua tak sempat masuk.memang ibanda sperma ya.. hehe
kla,gua stop kat sini.lu semua mungkin dah bosan nak baca, dan saya pulak kena belajar.. chowz..

No comments: